شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

هی تو

زندگیمی تو، همه چیمی تو
تنها نذاری عشق قدیمیتو

من با تو بودم تو شادی و غم
عاشقت شدم آروم و نم نم
آروم و نم نم

هی تو عشق منی
هی تو عمر منی

نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون
اگه بری میمیرم پیشم بمون

تو شدی واسه من آروم جـــــــــــون


هی تو عشق منی
هی تو عمر منی

نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون
اگه بری میمیرم پیشم بمون

تو شدی واسه من آروم جــــــــــون

آآآ

زندگیمی تو، همه چیمی تو
تنها نذاری عشق قدیمیتو

من با تو بودم تو شادی و غم
عاشقت شدم آروم و نم نم
آروم و نم نم

هی تو عشق منی
هی تو عمر منی

نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون
اگه بری میمیرم پیشم بمون

تو شدی واسه من آروم جــــــــــــون


هی تو عشق منی
هی تو عمر منی

نری دلمو بشکنی تو عشق مهربون
اگه بری میمیرم پیشم بمون
تو شدی واسه من آروم جــــــــــــون

هی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد