شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

بازم من عاشقت میشم...

خدا تنهای تنهامو
به غم نزدیکه نزدیکم
نگاه تو بر ندار از من
از این دنیای تاریکم
میدونم دورم از چشماتو
میدونم دلخوری از من
نگو با من نمیمونی
نگو دل میبری از من
نگو از من گریزونی
نگو از من تو بیزاری
اخه رو زخمهای روحم
فقط مرحم تو میزاری
همیشه با دلم خوبی
اگه بد میکنم با تو
تو این قلبی که داغونه
نمیگیره کسی جاتو
یه عمری از دلت دورم
دلیله غصه هام اینه
واسه اینه که رو پلکهام
همیشه گریه میشینه...
همیشه گریه میشینه

به تو رو میکنم بازم
اگه قهری هنوز با من
بازم حرف میزنم با تو
کم فاصله ها تا من
خدایا بی تو من اینجا
همش درگیره تشویشم
اگه از من جدا باشی
بازم من عاشقت میشم
بازم من عاشقت میشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد