شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

یادته ...

روزای خیلی طلایی یادته ؟

شعرای کتاب درسی یادته ؟

یادته گفتی میترسی یادته ؟

عکسمون تو قاب عکست یادته ؟

بله ی بدون مکست یادته ؟

دستمون تو دست هم بود یادته ؟

غصه هامون کم ِ کم بود یادته ؟

چشم نازت مال من بود یادته ؟

دیدن من غدغن بود یادته ؟

روزگار قهر و آشتی یادته ؟

هیچ کس و جز من نداشتی یادته ؟

رویاهای آسمونی یادته ؟

قول دادی پیشم بمونی یادته ؟

روزای بی غم و غصه یادته ؟

ببینم اول قصه یادته ؟

عصر ابراز علاقه یادته ؟

خبر خوش کلاغه یادته ؟

دست گرمت تو زمستون یادته ؟

شونه من زیر بارون یادته ؟

خندیدن رو با اجازه یادته ؟

حرفهایی که گفتی رازه یادته ؟

پنهونی سر قرارا یادته ؟

تأخیرا توی بهارا یادته ؟

گوش ندادیم به نصیحت یادته ؟

میگشتیم دنبال فرصت یادته ؟

دستاتو میخوام بگیرم یادته ؟

راستی بی تو من میمیرم یادته ؟

دونه دادن به کبوتر یادته ؟

خاطرات توی دفتر یادته ؟

واسه فال ، قهوه رو خوردن یادته ؟

روزی صد بار بی تو مردن یادته ؟

چیزی خواستیم از خدامون یادته ؟

مستجاب نشد دعامون یادته ؟

چشممون زدن حسودا یادته ؟

چشامون شد مثل ابرا یادته ؟

چشم من به چشمت افتاد یادته ؟

کاری که دست دلم داد یادته ؟

پیش هم بودیم نذاشتن یادته ؟

اونا مارو دوست نداشتن یادته ؟

روزای ترس از جدایی یادته ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد