شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

قسم به دلهای خسته دلان

قسم به دلهای خسته ی خسته دلان
قسم به قلب شکسته ی خسته دلان
به آه بر لب نشسته ی خسته دلان
که من در این سینه جز غمی آشنا به دل همزبان ندارم
از او جدا مانده ام در این رهگذر به یارم نشان ندارم

قسم به دلهای خسته ی خسته دلان
قسم به قلب شکسته ی خسته دلان
به آه بر لب نشسته ی خسته دلان
که من در این سینه جز غمی آشنا به دل همزبان ندارم
ازو جدا مانده ام در این رهگذر به یارم نشان ندارم

ببین به شام بی ستاره ام نکرده چاره ام نگاه چاره سازی
نخوانده با نوای خسته ام نی شکسته ام نوای دلنوازی

ز حسرتم آه بی ثمر بر لب تا کی؟ یا رب تا کی؟
به سینه ام سوز پر شرر هر شب تاکی؟ یا رب تا کی؟

چه کنم، چه کنم
چه کنم، چه کنم

ببین به شام بی ستاره ام نکرده چاره ام نگاه چاره سازی
نخوانده با نوای خسته ام نی شکسته ام نوای دلنوازی

قسم به دلهای خسته ی خسته دلان
قسم به قلب شکسته ی خسته دلان
به آه بر لب نشسته ی خسته دلان
که من در این سینه جز غمی آشنا به دل همزبان ندارم
ازو جدا مانده ام در این رهگذر به یارم نشان ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.nloo000.blogfa.com

salam..webbet ali bod..be manam sar bezanid khoshhal misham

chi begam! دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

!!kheili bahale hamechiz alie

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد