شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

دروغه

همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی...دروغه...‏

چه جوری دلت می اومد منو اینجوری ببینی‏

با ستاره ها چه نزدیک منو تو دوری ببینی

همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه ...‏

همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا میمونم‏... 

بی تو و اسمت عزیزم...اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خوب عیبی نداره ..دل من خیلی صبوره...صبوره...‏

همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی

همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی...دروغه...‏

چه جوری دلت می اومد منو اینجوری ببینی‏

با ستاره ها چه نزدیک منو تو دوری ببینی

همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه ...‏
همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا میمونم‏
بی تو و اسمت عزیزم...اینجا خیلی سوت و کوره
ولی خوب عیبی نداره ..دل من خیلی صبوره...صبوره...‏
همه میگن که تو نیستی همه میگن که تو مردی
همه میگن که تنت رو به فرشته ها سپردی...دروغه...‏
نظرات 1 + ارسال نظر
Nima دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 09:54 ق.ظ http://popcrazy.blogsky.com

زیبا بود - فکر کنم متن ترانه قلب یخی بود .. نه ؟

خیلی ممنون دوست عزیز

بله درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد