شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

فرض محال


حالا که همش خیاله ، بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم ، با تو باشم تا بمیرم


بذار عاشقت بمونم ،
بذار عاشقت بمونم
،
بذار عاشقت بمونم....



حالا که همش تو رویاست ، نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا من
، اینو خیلی خوب می دونم


بذار عاشقت بمونم ،
بذار عاشقت بمونم
،
بذار عاشقت بمونم....


قلب من.... 

چشمام می گه نیستی


بگو که هنوز چشاتو ، رو به عشق من نبستی..

چشم من می گه تو رفتی
....


حالا که همش خیاله ، بذار دستاتو بگیرم

بذار تو فرض محالم ، با تو باشم تا بمیرم


بذار عاشقت بمونم ،
بذار عاشقت بمونم
،
بذار عاشقت بمونم....

حالا که همش تو رویاست ، نذار دلتنگت بمونم

مرگ بیداری برا من ، اینو خیلی خوب می دونم



بذار عاشقت بمونم 
 ،  
بذار عاشقت بمونم ،
بذار عاشقت بمونم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد