شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

بذار عاشقت بمونم

حالا که همش خیاله ، بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم ،
با تو باشم تا بمیرم
بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت
بمونم….
حالا که همش تو رویاست ، نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا
من ، اینو خیلی خوب می دونم
بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت
بمونم….
قلب من….
چشمام می گه نیستی….
بگو که هنوز چشاتو ، رو به عشق من نبستی..
چشم من می گه تو
رفتی….
حالا که همش خیاله ، بذار دستاتو بگیرم
بذار تو فرض محالم ،
با تو باشم تا بمیرم
بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت
بمونم….
حالا که همش تو رویاست ، نذار دلتنگت بمونم
مرگ بیداری برا
من ، اینو خیلی خوب می دونم
بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت بمونم ، بذار عاشقت
بمونم….

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد