شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

شمع شعر مهتاب شراب

آهنگ های قدیمی، عکس و اشعار عاشقانه

صدایم کن

دانلود

صدایم کن . صدایم کن.......صدای تو ترانه س



نفس های تو در گوشم.....کلامی عاشقانه س



اگر از بودن و ماندن......بدون عشق دلگیرم



صدایم کن به آوازی.........که من بی عشق می میرم



اگر خوابم اگر بیدار.........اگر مستم اگر هوشیار



صدایم کن در آغوشت نگاهم دار



کویرم من اگر گلزار........اگر هیچم اگر بسیار



صدایم کن در آغوشت نگاهم دار


هیچ کس

دانلود آهنگ 

 

با صدای فرامرز اصلانی 

 


هیچ کس
در دل تاریکی شب با چراغی به سراغم نرسید
هیچ کس
موقع پژمردن فصل با گلی تازه به باغم نرسید
هیچ کس

هیچ کس
بازو به بازویم نداد ای روزگار
گل پریشان شدزمستان شد بهار
از جوانی نیست چیزی یادگار
هیچ کس
این روز ها هم درد هم رازم نشد
آگه از درد من دلسردی سازم نشد
باد زیر بال پروازم نشد
هیچ کس

هیچ کس
در دل تاریکی شب با چراغی به سراغم نرسید
هیچ کس
موقع پژمردن فصل با گلی تازه به باغم نرسید

هیچ کس

اهنگ شام اخر

اهنگ زیبای شام اخر 

شعر: شهیار قنبری 

خواننده: ستار 

 

دانلود

شام اخر

بانوی من بانوی من تو همه دار و ندارم
با من از تنم خودی تر تو تمام کس و کارم
تو نهایتی نهایت مثل معراج سپیده
تو نفس کشیدن من نفسایی که بریده
شام آخر بی تو شاید شب آغاز باشه
میتونه زمین دلیلی واسه پرواز باشه
شام آخر بی تو شاید شب آغاز باشه
میتونه زمین دلیلی واسه پرواز باشه
بانوی من بانوی من تو فصل شکفتن
فصل من در هم شکستن از تو مردن از تو گفتن
روی شاخه دو دستت مرگ برگی در کمینه
این بخاک افتادن من شعر نفرین زمینه
شام آخر بی تو شاید شب آغاز باشه
میتونه زمین دلیلی واسه پرواز باشه
شام آخر بی تو شاید شب آغاز باشه
میتونه زمین دلیلی واسه پرواز باشه
ساعت عزیمت تو میشه انتها نباشه
میتونه زوال شب گو بغض باغ ما نباشه
شام آخر بی تو شاید شب آغاز باشه
میتونه زمین دلیلی واسه پرواز باشه
شام آخر بی تو شاید شب آغاز باشه
میتونه زمین دلیلی واسه پرواز باشه 

انشاء تابستانی از مینا بنویسید

بازم یه شعر زیبا از شهیار قنبری به نام انشاء تابستانی با صدای شهیار قنبری 

 

 

این شعر خیلی زیبا احساسی و عاشقانست 

 

پیشنها میکنم حتما دانلود کنید

 

 

دانلود آهنگ

دانلود اهنگ سفر نامه

سلام به همه ی دوستان که به وبلاگ من سر میزنید 

 

امروز واستون یه اهنگ از شهیار قنبری گذاشتم به نام سفر نامه که شعرش هم توی وبلاگ  هست 

 

امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید 

 

دانلود اهنگ

سفرنامه

سفری بی آغاز
سفری بی پایان
سفری بی مقصد
سفری بی برگشت
سفری تا کابوس
سفری تا رویا
سفری تا بودا
شبنم تاج محل

با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم
با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم

هق هق پارسیان
تکه نانی در خاک
بوی گندم در مشت
مشت کودک در خاک
کفش مادر در برف
چرخ یک کالسکه
گوشه ی گندم زار
بند رختی پاره

با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم
با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم
چمدانی بی شکل

جعبه ی یک دوربین
عکس یک بازیگر
جمعه های بی مشق
تلی از ته سیگار
دشنه ای زنگ زده
چشم گاوی در دیس
سفره ای پوسیده

با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم
با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم

برج لندن در مه
جان لنون در باران
سوهو در بی حرفی
رود سن در یک قاب
متروی سان ژرمن
قهوه ی سن میشل
پرسه ای در پیگل
کافه ها در لبخند

با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم
با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم

خانه ای در آتش
بوف کوری در نور
گل یاسی در زخم
حرمت لالایی
بوسه در راه آهن
سرخیه لب در شب
برکه ای از فانوس
انفجاری در ماه
.............
کو چه ای خیس از عشق
شعر سبز لورکا
ساعت 5 عصر
مستیه بی وحشت
گریه های ژکوند
خط خوب سهراب
نامه ای آب شده
ونگوگ گوش به دست!

با حریق یادها همسفرم
وقتی دورم به تو نزدیکترم